שערים אוטומטיים הם פתרון מצוין עבור הכניסה לבתים פרטיים, חניה פרטית וגם ציבורית. קיימות כמה וכמה אפשרויות ואנשי שטח של היצרן שמגיעים למקום ממליצים על הפתרון שיהיה הנכון ביותר עבור המיקום הספציפי.
שערים אוטומטיים לבתים פרטיים
עבור בתים פרטיים אפשר להזמין ולהתקין שערים אוטומטיים אשר הם דלת הכניסה החיצונית לחצר הבית. כדי ליצור פרקטיות מקסימלית מוסיפים לצד השער גם קודן כדי שבני הבית המכירים את הקוד יוכלו להיכנס פנימה. (עוד על שערים לבית פרטי)
אפשר להתקין שער ממתכת, ברזל, אלומיניום או עץ. בשנים האחרונות רוב השערים שהותקנו הם מאלומיניום כיוון שזהו החומר המתאים ביותר לאור איתנותו והאפשרות ליצור באמצעותו אין ספור דגמים יפהפיים וייחודיים.
ברוב המקרים מייצרים בנוסף לשער החשמלי האוטומטי גם גדר עבור היקפו של כל המבנה ובמידת הצורך גם חניה לרכב כדי שתהיה המשכיות וכל המעטפת תראה כיחידה אחת שיש לה כמה שלוחות.
מלא פרטים לקבלת הצעת מחיר לשער לבית:
ייצור של שערים אוטומטיים
השערים בבתים הם חלון הראווה של הבית מהזווית החיצונית שלו ולכן קיימת חשיבות רבה לנראות שלו. הלקוח בסיועו של מעצב הפנים בוחר את העיצוב הכולל משטחים אטומים, פרופילים בכמה מידות רוחב, שילוב של עץ, זכוכיות חלביות ועוד. בתום הייצור צובעים את הפרופילים ויחידות האלומיניום בגוון שנבחר, אפשר לבצע את הצביעה בכל גוון רצוי.
שערים אוטומטיים לחניונים ציבוריים
קיימות כמה אפשרויות להתקנת שערים אוטומטיים בחניונים ציבוריים גדולים, שהם במפלס אחד או תת קרקעיים. הכול תלוי באפשרות המתאימה ביותר לתנאי השטח ולמרחב הקיים.
- שער הרמה, הוא שער גלילה מורם שמתגלגל פנימה ונכנס לכיס שמעל החניה. לאחר שהרכב נכנס או יוצא, הגלילה יורדת שוב כלפי מטה ומכסה את פתח הכניסה.
- מחסום זרוע מתרומם, הוא מחסום אוטומטי שעולה ויורד בהתאם להגעה של הרכבים וכך הוא מאפשר כניסה ויציאה. המחסום מבצע את הפעולות הללו על ידי שלט, קוד סלולרי, קליטת מספר הרישוי של הרכב, ששילם עבור החנייה או שמדובר במנוי.
- שער כנף, שער שנפתח לצד אחד כדי לאפשר למכוניות להיכנס או לחלופין שער שהוא בעל שתי כנפיים ששתיהן נפתחות לכיוון אחד. כך נוח יותר לרכבים גדולים ורחבים לנוע לתוך החניון ולצאת ממנו. השערים הללו נסגרים באופן אוטומטי לאחר שהעינית ומערכת הפיקוד מוודאות שהרכב כבר לא בטווח של שער הכנף כך שלא תהיה פגיעה באוטו.
- מחסום נגרר, שערים אוטומטיים אשר נעים על מסילה. הם נגררים לצד אחד כדי לאפשר לרכב להיכנס או לצאת. בזמן הפתיחה השער נגרר לתוך כיס במבנה קיר אשר מיועד לכך. לאחר הכניסה או היציאה, השער חוזר למיקומו.
- מחסום קרזולי, שער נגרר שבו השער זז כדי שיהיה מפתח רחב, אך הוא לא נע על מסילה אלא מרחף. הסיבה היא שאם מדובר במסלול שמגיעות אליו משאיות רבות כמו בנמל ימי או במפעל, המשאיות הורסות את המסילה עקב משקלן הכבד ולכן עדיף להתקין דגם מרחף של שערים אוטומטיים שאינו כולל מסילה.